Co zrobić aby strona była popularniejsza?

Pozycjonowanie stron to ważny detal długotrwałej kampanii marketingowej. Ułatwia danej witrynie zajęcie wysokiej pozycji na liście rezultatów poszukiwania w wielu wyszukiwarkach, z Google na czele, co znacznie zwiększa liczbę odwiedzin. Pozwala też na efektywne budowanie zaufania do danej marki lub produktu, sprawiając, że zapiszą się one na trwale w świadomości ewentualnych klientów i będą łatwo przez nich rozpoznawane.

Proces pozycjonowania w kampanii marketingowej można podzielić według dwóch stosowanych metod, on-page , a oprócz tego off-page. Pierwsza z nich zajmuje się wszystkimi kwestiami związanym z przygotowaniem danej witryny pod kątem mechanizmów poszukiwania, nazywanych robotami, tak aby była dla nich nie gorzej widoczna oraz zrozumiała. Druga forma obejmuje z kolei ogół działań, jakie są podejmowane oprócz samą stroną, które posiadają na celu wzmocnienie skuteczności oddziaływania jej treści i opisujących ją słów oraz dodatkowo fraz zasadniczych. Zdarzają się nierzadko przypadki uciekania się do dwuznacznych moralnie środków, takich jak nielegalne kupowanie linków i pomimo że mogą one gwarantować dużą użyteczność, to jednak są niezgodne z zasadami wyznaczonymi przez Google. Nie warto ichniejszym stosować, a wykrycie skutkuje najczęściej poważnymi konsekwencjami, ze zbanowaniem danej witryny włącznie. Całkiem dobrze zatem skoncentrować się na metodzie on-page, którą w pełni akceptuje Wyszukiwarkę, dzięki której można zademonstrować internautom, że wszystkie informacje, jakie danym momencie potrzebują, bez problemu znajdą na naszej stronie. By to osiągnąć, powinno się trzymać się paru sprawdzonych zasad, zapewniając przede wszystkim użytkownikom jak najwygodniejszą obsługę strony, która powinna być przejrzysta i czytelna z dobrze zaprojektowaną nawigacją. Witrynę powinno się również zoptymalizować pod kątem urządzeń mobilnych, szczególnie użytą grafikę czy zdjęcia, dzięki czemu przyspieszymy czas jej ładowania. Każda projektowana teraz strona musi też uwzględniać zasady responsywności, które są aktualnym specyfikacją preferowanym, wdrażanym i rozwijanym przez Wyszukiwarkę.
Sprawdź: strony zapleczowe na blogach.