Jaka budka do biura

Hałaśliwe biura nie są niczym dziwnym. W Polsce wiele jest biur, w których nie da się spokojnie wytworzyć rozmowy telefonicznej, bo zagłuszają nas odgłosy urządzeń biurowych, a także innych pracowników, którzy również starają się jakoś załatwić swoje sprawy. Na nieszczęście w wielu przypadkach zmiana aranżacji nie wchodzi w grę, bo biuro jest np wynajmowane i nic nie możemy w nim zrobić.

Wówczas jedynym rozstrzygnięciem jest budka telefoniczna akustyczna przeznaczona do prowadzenia rozmów telefonicznych i telekonferencji. Taką budkę warto wstawić głównie w biurze open space, gdzie nie ma osobnych pokoi, które można byłoby przeznaczyć na takie czynności. Kiedy aranżacja w taki sposób jest niemożliwa, powinno się się posiłkować innymi rozwiązaniami i jednym z nich jest właśnie budka akustyczna do biura, która całkowicie wygłusza wszystkie odgłosy i wtedy prowadzenie rozmowy w takiej budce nie stanowi żadnego problemu. Możemy to robić bardzo łatwo, a po zakończeniu rozmowy zwyczajnie wrócić do swoich czynności przy biurku. Budkę najlepiej postawić w jakimś ustronnym miejscu, na przykład przy ścianie, gdzie nie chodzi wiele osób. Wtedy będziemy posiadać pewność, że jej wnętrze będzie jeszcze cichsze. Taka budka jest oczywiście odpowiednim miejscem też na spokojną rozmowę z którymś ze współpracowników, ale wtedy warunek jest taki, że musi być to budka minimum dwuosobowa. Bez wątpienia są też takie, do których mieszczą się wręcz cztery osoby, a wtedy można tam przeprowadzić niezbyt duże spotkanie.

Sprawdź tutaj: wyciszanie biur.